6 Juli


Första dagen på semestern......regn o kallt....det e väl min vanliga tur som visar sig.
Fredagkväll var vi på Jack rabbit slim med Kim o Ullis o Olivia, så mysigt att få träffa dom och gosa lite med skruttan.
Lördag blev det en tur till Sventas marknad och sedan på Dollar stor för att sen åka hem o grilla i värmen.
Söndagen blev inte mycket gjort, friserade Peter innan han åkte till Lindesberg.
I dag var det tvättdag så nu väntar jag bara på att tvätten ska torka och när det ändå var så tråkigt väder blev det en storstädning med så nu värker nacken och ryggen men skönt är det när det är gjort och lucktar så gott också.
Hoppas att vädret vänder och blir fint igen för allt är mycke trevligare med solsken och värme.
kram på er

Kommentarer
Postat av: Anonym

Olivia o jag kanske kikar förbi någon dag nu när du har semester =)

2009-07-06 @ 21:36:33
Postat av: Marie

det tycker jag absolut ni ska göra.kram

2009-07-07 @ 11:04:03
Postat av: Marie

Ja det tycker jag absolut ni ska göra. Kram

2009-07-07 @ 11:05:17
Postat av: Diana

Ja de har jag, och bli inte så negativ nu!..

Jag behöver någon att umgås med..! och något o ta för mig med!

2009-07-07 @ 22:32:37
URL: http://mylifediana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0