16 Juni

Tillbringade gårdags kvällen på akuten.
Dom ringde från Myren och undrade om jag kunde följa med mamma till akuten, hon hade ont i magen.
Sagt o gjort, jag tog med med Diana och det var tur det hon som vet hur saker o ting fungerar en sån gång.
Jätte tack Diana, momma tyckte nog om att du var med som hon kramade dej.
Men ett ris till akuten...vi kom dit vid halv 7 och dom tog prover och undersökte lite sen fick mamma åka in på ett rum i väntan på läkaren, väntan ja det tog 5 ½ timme bara det, kl 24.00 kom läkaren in genom dörren för att konstater att det inte var nått fel på mamma.
Vi satt där så länge och inte en enda av personalen kom in och kollade till mamma det tycker jag är uselt.
Så jag hoppas man slipper åka dit igen. Vi körde hem mamma till Myren och hon blev så glad när hon såg att hon skulle få lägga sej i sin egen säng och sova, stackar var rätt slut.
Kom hem först vid 1 och då stupade jag i säng men upp halv 6 för att sticka på jobbet, var tvungen för jag hade fil inläsningen på morgonen och det två andra personerna som kan det har semester så jag fick snällt kliv upp för att varaApå där vid halv 7......tyvärr var det mycke i dag att göra så jag kunde inte gå hem förens vid kvart över 3, halv 4 somnade jag in en stund, vaknade vid 5 och fixade den där pajen jag hade börjat med i går innan Myren ringde.
Så det kanske blir en tidig kväll i kväll bara kanske det är ju dubbel avsnitt på Husfruarna i kväll.
kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0