22 Juni


Ja då har det gått en vecka igen utan att det blir nått skriva av men bättre sent än aldrig.
Midsommar helgen firade vi med Eva och Lennart i stugan.
Det blev mycke god mat och dryck som man känner sej som en spärrbalong
borde nog ta en ordentlig promenad men det ser ut att komma lite reng så jag tror jag spar i allafall.
I torsdag gick Olivia ganska många steg hemma hos Peter.....synd att inte jag fick se det.
I morgon ska jag hälsa på Helen innan hon åker till Småland
och så får jag träffa Karin som jag inte sett sen september i fjol
det ska bli så roligt att få en lite pratstund med dom.
Det händer inte så mycke med min onda nacke och strama muskler
så jag börjar tappa hoppet på att jag någonsin ska bli bra,
så det kanske bara är att ta ett stort steg från Frösö bro för att man
ska få må bra nån gång..jag bara skojar skulle inte för miljoner lämna de mina  
det är bara att bita i hop och låssas att det regnar.
Nej nu blir det nog tven en stund innan sängen....jag är så trött så jag skulle kunna somna nu direkt.
kram alla mina kära


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0