3 Juni

Ett bra tag sen sist jag skrev nått men det blir lätt så när man inte mår så bra.
Fredag kväll var det kubb-spel med jobbet och sedan grillat och vin men det blev en tidig kväll,
hemma redan vid halv 11 och det räckte till gott och väl för min onda nacke.
Lördagen åkte vi till stugan i värmen och mys, fast lite slit blev det för vissa!!
Kim, Ullis och Olivia kom  på besök och grattade mej dom stannade över middan, jätte kul.
Snart går nog gofisan för hon gör små framsteg hela tiden.


Söndagen firades jag av Jens,Erika och Diana,Lars men nån tårta hade jag inte att bjuda på
så jag hoppas dom blev nöjd ändå för bullarna var det inget fel på.
Åkte på en migrän attack på söndag eftermidda (för lite vätska i värmen förmodlingen)
fick ställa in både mor och vinlotteri den eftermiddan och kvällen,
sov bort nästan hela kvällen, vaknade måndagmorgon med en bikupa till huvud.
Har iallafall börjat med akupunktur i veckan och hoppas det ska hjälpa mitt onda.
Och mamma har fått sitt besök, hon var pigg och lung, satt vid bordet mest hela tiden
tills det var dax för en tupplur igen då åkte jag hem, fick främmande av Mats,Maritha,Per och Anja
det var några som ville bli av med lite hår nu när det börjar att bli sommar.

kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0