14 Maj

Ännu en arbetsvecka når snart sist slut som tur är.
Det är så kämpigt att vara förstående och peppa hela tiden,
det tar på krafterna, hoppas bara att jag orkar.

Ännu en gång mister jag min sjukgymnast,
men har fått tag på en ny som jag ska till på onsdag så det blir nya tag igen 
men det kanske är meningen att jag sak ha ont, tjut och en bikupa i huvudet jämt,
men det kanske är så mitt liv ska vara resten av livet, hoppas jag orkar det med isf.

I tisdagskväll var jag barnvakt åt Olivia och det var så mysigt att få rå om henne
några timmar, vi testade massor av leksaker och kollade in alla dvd fodralen
om dom kunde åka i väg långt på golvet, fikad lite och läste en varsin tidning.
Sen blev Olivia trött och ville ha välling och sova så det fick hon göra
då kunde farmor städa ihop allt vi dragit fram.




Kommentarer
Postat av: Ullis

Tusen tusen tack för barnakten. Guldvärt!!

2009-05-14 @ 21:32:23
URL: http://mylovleylife.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0