22 Maj

I går döptes Oliva till Marit Oliva Marie i Sunne kyrka, hon var så duktig den lilla skruttan och tyckte nog det var en spännade upplevelse att bli döpt, helst skulle hon vilja leka med vattnet i dopskålen. Det var en underbar präst vid namnet Maria. Jättegott fika och smörgåstårtorna räckte till som tur var.
Olivia fick så många fina presenter, den finaste var nog av faster Diana och Lars tycker farmor.
Farmor och mormor hade än en gång köpt samma sak.
Jag tillbringad eftermiddan och kvällen med Ullis och Olivia vi hade det jätte trevligt
sen såg vi en av de bästa filmer jag sätt..


I veckan var jag till företagshälsovården och fick veta min dom!!!
Jag har knappt någon stabilisering i  nacken längre inte konstigt det känns som att huvudet skall ramla av när som helst.
Alla mina muskelfästen i huvudet är inflammerade där av alla ömma punkter överallt.
Ett under att jag orkar jobba hela dagarna enligt sjukgymnasten.
Så nu ska det bli akkupunktur i hela huvudet, får hoppas att det hjälper annars lär jag nog mista synen och hörsel framöver, ska även få gå på en rehabliteringskurs till hösten för nacken och ryggen, jag är en av 20 utvalda offer.

Nu e man ledig i tre dagar utan måsten, jo föresten så måste jag i väg
och handla lite nu på förmiddan men sen vet jag inte hur resten av helgen blir.
Hoppas på solsken hela helgen så man kan vara ute.

kram på er alla de mina




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0