18 November

I dag har jag bara så ont i magen...
oro,ångest inför min tjejmidda.
Dom är så duktiga allihopa, gör så fina 3-rätters middagar, fina menyer
som är färdiga flera veckor innan...o min är inte äns bestämd och det är snart bara en
vecka kvar tills det ska vara.
Dom hittar även på vad vi ska göra under kvällen, det har varit lite blandat,
min fantasi har gått upp i rök!!!
Jag kanske har förstora krav på mej själv men vill ju att det ska
vara i deras stil ändå....vad ska jag ta mej till med.
Catering är inte det sämsta men känns lite b när dom gör allt själva.
Som tur är har jag en sambo som är väldigt duktig på att laga mat
men det ska var förrätt och efterrätt också.
Nej det blir nog att slå upp nån kokbok och försöka få några tips!
Fast jag tycker inte om att hålla på i köket så det får bli nått enkelt ändå
blä..blä...blä..blä.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0