14 Oktober

Tiden går och vi med den, som vanligt tar det sån tid för mej att komma på att jag ska skriva lite här men nu blir det äntligen av, har haft mycket att göra dom sista veckorn och haft influensan i två omgångar.
Flytten är klar och jag har lämnat över nycklarna till Joakim idag så nu är det inge måsten längre,
ja ja det är klart att visst finns det måsten men inte som måste vara klara i tid.
Vi har fått till det så mysigt i lägenheten så jag bara stromtrivs.

I fredags var jag farmorledig, det var planeringsdag på dagis.
Vi hade det så mysigt hela dagen och Olivia var så snäll men tyvärr blev hon sjuk under dagen och
smittade även farmor som däckade söndag eftermidda i feber.
På lördag ska Olivia sova hos farmor och det ska bli så mysigt sen på söndan ska vi åka på
Elins dop i Sunne kyrka där Olivia blir återlämnade till sina kära föräldrar.

Började min rehblitering måndagen den 28 september, träning har varit den stora sysslan men även lite
genomgång av olika rörelser och avslappning som är bra att kunna.
På måndag blir det kondisionmätning och för min del som varit sjuk lär ju den vara lägre än vanligt.
Hoppas detta ger mej nått nu inför vintern så man kan vara något sånär.

Annars har det inte hänt så mycke i mitt liv dom senaste veckorna men det kanske blir ...
skulle inte vara helt fel med en storvinst men den lär man väl få se sej om i stjärnorna
skulle jag tro.

KRAM PÅ ER MINA KÄRA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0