9 September

Ja nu var det tag sen sist igen men så kan det va.
Jag tog en sista minuten resa med en arbetskompis till Turkit
och det var så härligt med sol och värme
som tyvärr inte det har varit så mycket av i sommar.

Jag tuffade till mej och klippte av allt hår så nu har jag en kort frisyr,
så himla skönt och lättsamt, kommer även att färga det nån färg snart.

Nu ska jag börja på min rehabliteringskurs för nacken i slutet av september och
hoppas att det ska hjälpa mej så jag får må lite bättre annars vet jag inte om jag står ut längre,
jo de e ju klart man gör, man biter i hop och försöker glömma det onda.
Tyvärr så är sällan det onda bara ett utan det finns även en sak till som bekymrar mej,
men det tänker jag inte skriva om här.

Ja nu blir det slut med ensamhet äntligen och det känns så bra,
riktig slut blir det förstås inte, blir fortfarande ensam om veckorna men det får man ta.
Att ha nån att krypa upp till betyder väldigt mycke och när den personen är väldigt omtänksam,
go och vill man ska må bra och gör nästan allt för en kan det inte bli bättre.

Hoppas ni alla mår bra i alla fall.
kram på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0