15 Februari 2010

Ja nu var det riktigt längesen jag skrev nått men har annat att tänka på och så lite lathet förstås.
Livet är som vanligt man jobbar,äter och sover känns det som.
Men visst har vi gjort lite granna också
Firat julafton med alla barnen olika dagar men det går det med.
Firat nyår med Mats o Maritha i Hara det var mycket trevligt.
Efter helgerna blev det Lena och Rolands tur att fira med oss.
Vi har även varit till Eva och Bullen där vi åkte skoter och grillade och firade.
Jag har varti till Ånge till några tjej kompisar och firat där me.
Det blev mycke firat ändå.
Kallt som bara den har det varit mest efter jul men några bra dagar med.

Mitt gulliga barnbarn växer så det knakar och till sommarn blir hon storasyster,
då blir det två sötnosar att gosa med.
Längtar till sommaren redan.
kram alla mina kära.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0