19 Februari 2010

Nu har denna vecka gått med värkade kropp och brännade hals, huvud som dunkar och frusen och trött.
I dag känner jag mej riktigt bra men har iof inte gjort nått ansträngande heller.
I morgon kommer min lilla prinsessa för att vara med farmor några timmar meddans mor och far gör stan.
Mycket händer just nu, Diana som bott här i en månad ska nu överta Erikas lägenhet eftersom hon vill bo hemma hos mamma ett tag och fixa några saker.
Det känns lite tråkigt fast ändå riktigt bra,  Diana är en lättsam dam att ha att göra med så några större bekymmer har det inte varit men är man van att vara lite själv så känns det ändå om man måste ta ansyn till nån annan.
Nu hoppas jag det går bra för Erika det hon är tänkt att lyckas med och att Diana får nått jobb så jag får lite pengar över till sånt som jag vill köpa och göra, just nu är det lite ekonomiskt omöjligt men den som väntar på nått gått väntar aldrig för länge sägs det ju.
Så får man ändå hoppas att dom vet att dom är hjärtligt välkommen hit i alla fall även när dom behöver att sova över lite då och då eller bara för att umgås.
Nu har jag fixat en salami sallad med vitlöksbaguetter som jag hoppas ska smaka sambon när han dycker upp om cirkus en timme, tyvärr blir helgerna väldigt korta när han åker igen på söndag eftermidda men man får axeptera det jobb han vill ha och trivs med vi blir väl pensioner nån gång och kan rå om varandra riktigt mycke då.

kram alla mina kära


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0