5 Maj 2010

Nu var det längesen jag skrev nått men inge konstig me de!
Det har hänt en del sen sista förstås.
Vi har blivit ensammna igen...känns så skönt om ej något besvär med damen i fråga,
men hur det en är så måste man ta hänsyn till varandra och jag förstår att hon tyckte det var jobbigt
 att inte ha ett eget hem att pyssla i men nu får hon pyssla på med sitt och hon har äntligen fått
ett jobb där hon börjar på måndag som hon tycker kommer att bli roligt.
Så hoppas bara allt går bra nu när det mesta har vänt för dej.
Olivia blir bara större o större o roligare för var dag som går, ska ju bli storasyster i sommar så
det är väl därför, på lördag kommer hon nog och ska busa med farmor o Peter hela dagen
medans mor o far åker till Ikea och köper en ny säng till prinsessan.
Elin har ochså bliv stor och inte så blyg längre, jag fick både mata och byta blöja och klä på henne
för en sovstund ute i fredags när vi hälsade på.
Ja då har man fått lönepåökning igen tyvärr inte så mycke jag tänkt mej men man får väl
vara nöjd med det lilla man får och att man har ett jobb ändå.
Nästa vecka blir det semester och en tripp till Karin o Roger i småland, ska bli
så kul att få träffa dom igen för nu var det ett tag sen sist.
På fredag ska jag på spa halv dagen och sen på tjejmidda hoppas det blir både skönt och trevligt.
Nej nu orkar jag nog inte skriva nått mera så vi får se när nästa gång blir.
kram på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0